Zetland 2020 - 2023

4 Influenter| 190 Instagram stories | 10 Instagram post

Influenter på kampagnen:

Julie-Elsebeth, Jernmor, Line Hoffmeyer & Sus Living

Mål med kampagnen:

At udbrede kendskabet til Zetlands mission og journalistik og skabe downloads til deres platform. 

 

 

“Jeg har Zetland i ørene, der er en digital avis, hvor artiklerne både kan læses og lyttes til. Jeg får stort set kun læst dem højt, fordi jeg så kan få mit daglige indblik, mens jeg alligevel går tur, laver mad eller samler Arnes sokker op fra gulvet.

Jeg arbejdede som journalist i mange år og er piss’-kræsen i forhold til, hvad jeg vil bruge min tid på at læse. Jeg har for længe siden slået push-notifikationer fra på min telefon, fordi jeg ikke har brug for flere overskrifter – jeg vil gerne vælge mine nyheder med omhu og ligesom de fleste andre ønsker jeg ikke at bruge energi på clickbait eller artikler der “opdateres undervejs”, fordi det var vigtigere at få dem ud end at få dem færdige.

Det jeg holder så meget af ved Zetland er deres evige fokus på at producere indhold, der hverken er BREAKING eller sensationsartikler. Det er dybdegående journalistik, der giver mig indsigt og forståelse – selv når jeg absolut intet kender til emnet i forvejen. I en verden af støj har Zetland skåret støjen fra, og det sætter jeg og mit i forvejen larmende hoved stor pris på.”

- Julie-Elsebeth

Forrige
Forrige

WEBER GRILL

Næste
Næste

Lidl Påske