Special Day - Mikrokampagne

Om kampagnen:

Fødslen. Det første skridt. Det første ord. Mødet med verdenen og Den første fødselsdag. Alle vigtige milepæle når et barn fødes og enhver forældres stolte moment, som mange har på sinde at få nedskrevet i en Barnets bog – det er dog de færreste, hvis gode intentioner bliver ført ud i livet, så da Specialday lancerede deres nye online Barnets Bog kaldte det på at blive markedsført med en kampagne. Udbyttet blev en mikrokampagne, hvor 19 dygtige mikroinfluenter blev aktiveret med det formål at skabe awareness om det nye koncept, som i sin simpelthen går ud på, at man kan udfylde barnets bog online og udvælge specifikke emner/områder, som har relevans eller ikke har relevans for én selv. 

De 19 influenter kreerede content, som ikke kun kan findes i deres børns bøger i mange år fremadrettet, men også på deres profiler, hvor billederne er smukt foreviget.



19 Influenter | 19 Instagram post|19 Instagram stories

Forrige
Forrige

RAZ Beauty - Mikro kampagne

Næste
Næste

Lidl Vemondo - Mikrokampagne