Lidl Friskhed - Mikrokampagne

Skærmbillede 2021-08-17 kl. 12.55.40.png

Kampagnens formål

Lidl har gennem de seneste år overrasket med deres spændende og overraskende udvalg af råvare. Nu er tiden kommet til at fokusere på friskheden! Lidl har derfor i samarbejde med 20 mikroinfluenter slået et slag for at kun det bedste er godt nok i Lidl. De 20 mikroinfluenter har i den forbindelse været en tur i køkkenet med nogle af Lidls lækre råvare, som du hver uge kan købe i Lidl-butikkerne. Kampagnen har kastet lækre opskrifter og smukt, æstetisk content af sig. Der har været fokus på tre forskellige elementer, som Lidl slår sig på:

  • Nul turbokylling - Lidls kyllinger er velfærdsmærket

  • Kvalitetsfrugt og -grønt der tilses en gang i timen

  • Frisk og velsmagende bake-off. Der bages i gennemsnit 3 gange dagligt

20 Influenter| 20 Instagram stories | 20 Instagram post

Forrige
Forrige

Lidl Vemondo - Mikrokampagne

Næste
Næste

Zetland 2020-2023